Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

Kompensation...

Av Emma - 15 januari 2010 22:36

och för att kompensera mitt oregelbundna och kanske något ointressanta bloggande bjuder jag på några bilder då jag i eftermiddag fick tummen ur - och föra över lite bilder från telefonen :)



Håll till godo!



  Lycklig storebror   Världens bästa storebror med världens bästa lillebror i famnen :)

 Alltid bra att ha en slurk i flaskan tillgänglig när man kommer på affären ;)    Erik som är så duktig på att hjälpa mamma handla :)         


 
 
Banana

Banana

16 januari 2010 11:08

Fina bilder!

http://annabanan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 juni 2010 14:05

denna gång för att få chansen att vinna ett libero paket :) För att läsa mer om tävlingen och för att själv vara med och tävla, kika in här: http://johannaostblom.blogg.se/2010/june/tavling-libero-1.html?_tmp=0834c3de4bbde7301c3920a923f9e25053c3f56...

Av Emma - 25 juni 2010 08:43

Jag är såååå aktiv på min blogg *ironi* Men känns som att jag hinner aldrig sitta ner och formulera saker i huvudet och ner på tangentbordet vidare till bloggen längre. Börjar jag så somnar jag nästan :P   Håller på att göra mig själv och barnen ...

Av Emma - 24 april 2010 12:30

Skriver bara ner receptet på Simons favoritmat (hittills) så jag inte glömmer bort det...   1 kycklingfilé 2 msk hackad lök 1 burk krossade tomater 2 morötter 2 klyftor vitlök 1 lagerblad rosmarin basilika 1 dl ris   Bryn kyck...

Av Emma - 17 april 2010 21:40


Jag är med och tävlar på www.tjockisbloggen.se   OBS! Bild och text nedan är kopierat från www.tjockisbloggen.se , det är alltså till den sidan ni skall skriva om ni också vill tävla    ...

Av Emma - 24 mars 2010 09:39

Kan man ju säga, har varit minst sagt turbulent här sedan slutet av januari med förberedelser inför och genomförande av dopet + massa tråkigheter som bara avlöser varandra, massor som är lite för privat för att hänga ut här på bloggen, jag hoppas bar...

Ovido - Quiz & Flashcards