Alla inlägg under mars 2010

Av Emma - 24 mars 2010 09:39

Kan man ju säga, har varit minst sagt turbulent här sedan slutet av januari med förberedelser inför och genomförande av dopet + massa tråkigheter som bara avlöser varandra, massor som är lite för privat för att hänga ut här på bloggen, jag hoppas bara att allt löser sig snart för jag får fan magsår snart :S


Rolig nyhet är dock att jag kommer få göra min bukplastik den 3:e maj :D

Får se om jag ev kommer lägga upp någon före/efter bild här i bloggen, får se hur jag gör.


Har egentligen inte slutat blogga men med allt annat som händer omkring mig/oss just nu har jag funnit det bäst att ta en paus.


Men den som väntar på något gott väntar sällan för länge, eller hur ;)


Har dessutom åkt på en jävla magsjuka nu så massa trevligheter i veckan som får bli inställt :( däribland 1-årskalas, Middag hos en vän och MeandI party :( men men inget att göra åt, får skjuta lite på det helt enkelt...

Ovido - Quiz & Flashcards