Direktlänk till inlägg 25 juni 2010

Midsommarafton 2010

Av Emma - 25 juni 2010 08:43

Jag är såååå aktiv på min blogg *ironi* Men känns som att jag hinner aldrig sitta ner och formulera saker i huvudet och ner på tangentbordet vidare till bloggen längre. Börjar jag så somnar jag nästan :P


Håller på att göra mig själv och barnen färdiga för en dagstur ut i skärgården till svärföräldrarna, karln jobbar till 16 idag men är ledig lördag söndag så då får vi mysa lite iaf :)


Blir inte särskilt långt inlägg här nu heller men jag lever iaf och nu behöver jag inte få dåligt samvete förrän i augusti ngn gång för att jag aldrig bloggar :P


Nu packa skötväskan...


Over and Out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 juni 2010 14:05

denna gång för att få chansen att vinna ett libero paket :) För att läsa mer om tävlingen och för att själv vara med och tävla, kika in här: http://johannaostblom.blogg.se/2010/june/tavling-libero-1.html?_tmp=0834c3de4bbde7301c3920a923f9e25053c3f56...

Av Emma - 24 april 2010 12:30

Skriver bara ner receptet på Simons favoritmat (hittills) så jag inte glömmer bort det...   1 kycklingfilé 2 msk hackad lök 1 burk krossade tomater 2 morötter 2 klyftor vitlök 1 lagerblad rosmarin basilika 1 dl ris   Bryn kyck...

Av Emma - 17 april 2010 21:40


Jag är med och tävlar på www.tjockisbloggen.se   OBS! Bild och text nedan är kopierat från www.tjockisbloggen.se , det är alltså till den sidan ni skall skriva om ni också vill tävla    ...

Av Emma - 24 mars 2010 09:39

Kan man ju säga, har varit minst sagt turbulent här sedan slutet av januari med förberedelser inför och genomförande av dopet + massa tråkigheter som bara avlöser varandra, massor som är lite för privat för att hänga ut här på bloggen, jag hoppas bar...

Av Emma - 31 januari 2010 11:07

Så var det då sista dagen i januari 2010, dagarna bara flyger fram i ett rasande tempo och det känns som att dygnet har alldeles för få timmar... Så mycket man känner att man både vill och borde hinna med men man hittar inte riktigt tid eller utrymme...

Ovido - Quiz & Flashcards