Direktlänk till inlägg 10 november 2009

Äkta kärlek och hemmagjord pizza...

Av Emma - 10 november 2009 19:04

9 dagar kvar till beräknad förlossning...


Idag har nog varit kortaste dagen på hela året känns det som, har knappt hunnit göra nånting :S

Vi sov länge här på morgon, steg upp vid 8, åt frukost först vid 10, mös lite med Erik en stund, såg "Hem till gården", fick besök av svärfar en stund, fixade och åt lunch vid (då var klockan runt 13.30).

Därefter gick jag och Erik och la oss på sängen och sotills klockan var nästan 17.

Då kom P och väckte mig och ville veta vilka gardiner som skulle hänga vars, så gullgubben har strykt gardinerna till både köket och grabbens rum och hängt upp dem och allt.

Sånt är tamejfan kärlek <3


Jag är så trött och slut av dessa förvärkar så det finns inte, de gör ju inte jätteont men precis så där lagom för att det ska ta på krafterna och man blir trött och lättirriterad.

Nåväl, som det står här ovanför är det bara 9 dagar kvar till beräknat och som mest 14 dagar kvar tills "Klimpen" kommer ut, med eller utan hjälp ;) alltid något... nog borde man ju få 2 veckor att gå?

Är dock inte så sällskaplig just nu pga förvärkar, otålighet, hormoner osv.


Har gjort hemmagjord pizza ikväll som just blev klar, så ska gå och äta med familjen nu. Ska väl inte räkna med att få Erik i säng till kl 20 ikväll då vi sov så länge... får väl kanske fördriva lite tid med ett bad efter maten, det hade varit mys.


Lev livet innan livet lever jäveln med dig...

Ciao! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 juni 2010 14:05

denna gång för att få chansen att vinna ett libero paket :) För att läsa mer om tävlingen och för att själv vara med och tävla, kika in här: http://johannaostblom.blogg.se/2010/june/tavling-libero-1.html?_tmp=0834c3de4bbde7301c3920a923f9e25053c3f56...

Av Emma - 25 juni 2010 08:43

Jag är såååå aktiv på min blogg *ironi* Men känns som att jag hinner aldrig sitta ner och formulera saker i huvudet och ner på tangentbordet vidare till bloggen längre. Börjar jag så somnar jag nästan :P   Håller på att göra mig själv och barnen ...

Av Emma - 24 april 2010 12:30

Skriver bara ner receptet på Simons favoritmat (hittills) så jag inte glömmer bort det...   1 kycklingfilé 2 msk hackad lök 1 burk krossade tomater 2 morötter 2 klyftor vitlök 1 lagerblad rosmarin basilika 1 dl ris   Bryn kyck...

Av Emma - 17 april 2010 21:40


Jag är med och tävlar på www.tjockisbloggen.se   OBS! Bild och text nedan är kopierat från www.tjockisbloggen.se , det är alltså till den sidan ni skall skriva om ni också vill tävla    ...

Av Emma - 24 mars 2010 09:39

Kan man ju säga, har varit minst sagt turbulent här sedan slutet av januari med förberedelser inför och genomförande av dopet + massa tråkigheter som bara avlöser varandra, massor som är lite för privat för att hänga ut här på bloggen, jag hoppas bar...

Ovido - Quiz & Flashcards