Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Emma - 10 oktober 2009 08:24

40 dagar kvar till beräknad förlossning...


Jag säger bara det, ååååh vad glad jag är att jag for på relaxkvällen igår. Ibland är dte fan bara ta sig själv i kragen och skärpa sig lite ;)

Vi hade såååå mysigt där och grabben var kanonsnäll och duktig som vanligt, han är så snäll så man nästan skäms ibland :P

Moster hade lagat jättegod kycklingpaj med bacon i och pajskal med valnötter *mums*

Trötta var vi då när vi kom hem, somnade med grabben i våran säng och det var inte populärt hos grabben när P sedan kom hem från jobbet och skulle flytta över han till hans säng. Det brukar inte vara några större problem men någon gång måste ju vara den första, eller hur? Men allt löste sig, grabben förhandlade till sig ett glas vatten mot löfte att han då skulle sova i sin egen säng. Haha, han är så söt min solstråle.


Här har vi annars haft en skön morgon med lite barnprogram på barnkanalen och jag skall strax gå och koka lite gröt och ägg till frukosten och fortsätta mysa.


P är hemma igen efter kl 11. Då blir det att ta över diskmaskinen från grannen som håller på att flytta till hus.

Jag är givetvis hemskt glad för deras skull att de ska flytta till hus... men rent egoistiskt så ogillar jag ju det såklart, kommer sakna att ha dem som grannar, men men.. vårt lilla samhälle är ju inte så stort och vi har ju lyxen att ha en bro över älven dessutom så vi lär ju ses iaf ;P

Sedan i eftermiddag blir det att åka till svärföräldrarna, jag ska få hjälp av svärmor med att påbörja projektet bebisoverall och sedan skulle vi bli bjudna på middag också.


Trots hormoner som gör att mitt humör går i berg-och-dal-bana känner jag mig ändå så lycklig och tillfreds med livet just nu. Jag har världens goaste unge som jag älskar över allt annat och det är så härligt att se han växa och utvecklas hela tiden. Jag är så glad och tacksam för att jag får ha han i mitt liv och hoppas såklart att jag alltid kommer ha det.


Javisstja... ni behöver ju inte tala om vilka ni är om ni vill vara anonyma snokare... det är jag också och inget fel i det, men ser ju att jag från dag ett har en ganska jämn ström av läsare och blir ju lite nyfiken vad ni är för ena som hittat hit :P 

Jag kommer aldrig skriva några större hemligheter eller kasta skit på folk via min blogg. Kort och gott, här skriver jag endast saker som jag kan stå för inför vemsomhelst, bloggar man på nätet får man ju räkna med att precis vemsomhelst trillar in och läser. Men som sagt, jag är bara lite nyfiken, så ni som vågar, ge er gärna till känna :)


Nej, mysfrukost med världens bästa kille nu :)


Over and out!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards