Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Emma - 18 oktober 2009 12:29

32 dagar kvar till beräknad förlossning...


Idag mår jag inte bra :(

Vaknade med världens skallebang som att jag var på århundradets fest igår (det var jag P och M som såg film hemma i våra soffor i total avsaknad av alkohol...).

Jag åt frukost, tog två panodil och återvände sedan till sängen där jag sovit fram till 12 och har fortfarande jätteont i huvudet. Vad ska man då göra? Det känns inte riktigt som migrän heller utan bara en elak huvudvärk som hotar att krama ut hjärnan ur huvudet på mig. Nåja, har det inte gett sig till kvällen tänkte jag ta mig till akuten så de får ta ett blodtryck på mig men med tanke på hur bra det har legat graviditeten igenom ska det väl inte börja tjorva nu???


P har varit en ängel och diskat och gjort så fint i köket och så har han städat och möblerat till i vardagsrummet så nu måste jag se till att få upp gardinerna och slutföra städningen i badrummet som jag påbörjade igår. Känns dock inte som att det kommer hända inom närmsta timmarna ifall huvudvärken här tänker hänga kvar länge till.


Blir inte längre eller intressantare inlägg än så här idag... men men, jag tvingar ju ingen att läsa :P


Ha det bra gott folk!


Back to bed...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards