Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Emma - 24 oktober 2009 22:51

26 dagar kvar till beräknad förlossning...


Fast jag tror ju nu inte att det kommer dröja så länge som till den 19:e, fast vem vet, bara en känsla jag har.

Har så mycket tankar och känslor som snurrar i mitt huvud just nu, inget allvarligt... bara mina hormoner + funderingar om livet, hur det är, hur det kommer bli och bla bla bla, alldeles för mycket och för privat för att blotta här på bloggen iaf.


Orkar inte skriva så mycket just nu, har mest pressat mig själv att vara vaken lite längre för att fixa en smidig tidsomställning. Vintertid börjar ju inatt :) Före det man hade barn älskade man det just för att man fick lite sovmorgon, nu kvittar det ju, Erik lär väl vakna som vanligt iaf :P


Skriver mest för att påminna mig själv att berätta imorgon vilken otroligt läskig dröm jag hade natten till idag :S har mått dåligt under dagen pga den för att det var så sjukt verkligt...


Nej, god natt nu!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards