Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Emma - 14 oktober 2009 23:33

36 dagar kvar till beräknad förlossning...


Det är inte till att rekommendera att lägga sig på sängen kl 18.30 en onsdagkväll för att mysa lite med familjen... råkas du då somna ska du inte räkna med att bli väckt :(

Stora minus med det är bla;


*du missar "Oskyldigt dömd" på 4:an kl 21

*du vaknar kring kl 22 och kan omöjligt somna om, följden blir att du vaknar fruktansvärt trött och totalt missövd utan chans att sova ut då du har dagis + läkartid att passa tidigr på morgonen.


Dagen i sig har varit fruktansvärt långsam, har i princip varit på lassa hela dan då jag fick följa min syster till doktorn då hon skadat fingret på idrotten. Och att få en akuttid på vår vårdcentral, *suck* säger jag bara.

Nå, tillslut när vi äntligen hade träfat doktorn, röntgat handen, väntat på röntgensvar och träffat doktorn igen fick vi reda på att det var en spricka i fingret och ett sträckt ledband.

Det är ju det jag alltid hävdat när jag skolkat från idrotten, det är skadligt för hälsan :P


Ska glo lite "Hem till gården" på tv4 anytime nu, kanske ngt avsnitt parlamentet ovanpå det så får vi hoppas att jag åtminstone kan komma mig i säng före klockan 2. :S


Over and out!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards