Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Emma - 17 oktober 2009 14:45

33 dagar kvar till beräknad förlossning...


Himlen har fått ytterligare en ängel, vila i frid Ellenor!

 

All värme kärlek och styrka önskar jag nu dina föräldrar, din syster och alla släktingar.

Jag kan aldrig föreställa mig vad ni tillsammans gått igenom de sista månaderna, men

jag vet att din mamma och pappa älskar dig bortom all oändlighet och de har kämpat

och kommer fortsätta kämpa för att klara sin vardag. Du kommer alltid vara älskad och

saknad och föralltid ha en plats i deras och många andras hjärtan.

 

Sov i ro lilla vän!

 

Ja, vad finns det att säga?

Att förlora sitt älskade barn måste vara något av det svåraste man kan gå igenom i livet, att äldre människor dör kan ju också kännas hårt, naturligtvis. Men det tillhör liksom ordningen på något vis, man förlorar sina far- och morföräldrar, man förlorar sina egna föräldrar, andra anhöriga mister man också på vägen, sen tycker man väl att man själv borde så näst på tur. Det tillhör inte ordningen att överleva sitt barn, oavsett dödsorsak, oavsett man visste att det skulle ske så blir det ju inte rätt, inte någonstans.

 

 

 

Dagen idag började med detta tråkiga besked :( 

Dessutom kände jag och P oss lite risiga på morgon (gör så fortfarande), hade planerat att åka ut till P's mamma och pappa och spendera dagen där med Erik + påbörja projektet bäbisoverall. Får se om det finns tid, ork och möjlighet till det imorgon istället.

Så vi har mest tagit det lugnt här idag, städat till lite grann, bråkat lite och trampat varann på tårna sådär som man lätt gör ibland. Sedan blivit sams och handlat lite gotta till kvällen, blir filmkväll med en vän som jag tyvärr inte ser alltför ofta... men jag träffar ju inte nån av mina vänner så ofta så... Iaf blir det till att se "The big Lebowski", kolla www.imdb.com om du är nyfiken och vill veta mer om den.

 

Nu skall jag gå och inta en sen lunch alt. tidig middag med min familj.

 

Ha det folks!

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards